Ručni radovi

petak, 9. rujna 2016.

Buketići od suhog cvijeća

Dragi čitatelji,

dugo, toplo ljeto polako napušta naše vrtove i cvjetnjake.Iako je svako godišnje doba lijepo za sebe ipak je meni najdraži baš ovaj period godine.Obilje plodova na sve strane, zrele jabuke i ostalo voće mame svojim predivnim bojama i mirisima.Tako često želim da sve to potraje što duže,da se i za hladnih zimskih dana mogu  prisjetiti makar na tren ljeta i njegovih boja. Pokušala sam to izradom ovih buketića od suhog cvijeća.



Sam proces izrade buketića i nije nešto kompliciran.Bitno je već s početkom ljeta kako koje cvijeće dospijeva ubirati cvjetove i sušiti ih na tamnom mjestu da  bi zadržalo lijepu boju.Takođe je važno da cvjetovi budu okrenuti prema dolje kako bi prilikom sušenja dobili na čvrstoći.




Osušene cvjetove lavande, žutog stolisnika,sadarke te klasove pšenice i čahure crnog kima povezala sam ukrasnom vrpcom i špagom.




Jastučić u obliku srca napunila sam cvjetovima lavande i pridodala ovoj dekoraciji.




Dnevnom sobom se širi predivan miris lavande .

Želim vam svima ugodan vikend.

Nema komentara:

Objavi komentar